Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2015 08:36 - ЕТО ЗА ТОВА СЕ ГОРДЕЯ...
Автор: pravoisvoboda Категория: Технологии   
Прочетен: 2107 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 30.08.2015 07:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


=

=

=




                                 Защо толкова обичат робството тия хора???

Ей, хора, смаян съм!!
! Ама наистина не знам какво да кажа.
Винаги съм мислил,
че да си националист
означава да обичаш Родината си и да си горд,
че си част от нея.
Ама ... нашичките, дето са си закичили баджа „националист“ напоследък
са издигнали в култ правото на българския народ
да е нещастник (лузър, както му викат модерно),
да е роб и да получил свободата си на тепсия.
Т.е. да продължи да робува...
И гневно сипят хули против всеки, който се осмели да има достойнство.

Смаян съм, ама смаян ...


Аз лично знам, че обичам България повече от всичко.
Тая България, каквато е в моя идеал и в моите мечти.

Аз не възприемам българския народ като роб!

Аз съм благодарен на руската кръв, напоила българските земи през 1877-1878. Но аз съм горд и с тези, които проляха руската кръв през 1916-1918, защитавайки Родината.

Аз съм горд с това, че България се освободи сама и въпреки руско-гръцката съпротива от гръцко духовно потисничество.

Аз съм горд с това, че в условията на потисничество българския бизнес (т.нар. чробаджии) успява да пробие и за кратко време да докаже, че няма по-прогресивен народ от българския.

Аз съм горд с това, че в условията на подчиненост българския дух успява да пробие и да създаде със свои собствени средства и въпреки всичко по-добра училищна мрежа не само от Османската империя, ами и от Руската и т.н. и да е наравно по ниво на грамотност с развитите европейски държави.

Аз съм горд с това, че набързо организираното Априлско въстание е нанесло такъв удар на Османската империя, че всички Велики сили са заявили на султана, че българите заслужиха своето право да живеят свободно.

Аз съм горд с това, че презираното от руското командване българско опълчение въпреки грешките на руското командване е спасило изхода от войната.

Аз съм горд с това, че българите не сме се съобразили с арогантността на Великите сили, а сме си направили Съединението, защото сме вярвали; защото така е трябвало.

Аз съм горд със самочувствието на българските офицери, които не са се притеснили от ножа, който Руската империя им е забила в гръб, а са смазали опитната Сръбска армия (между другото ако руските офицери бяха останали, не се знаеше как щеше да приключи войната...)

Аз съм горд с това, че довчерашният хъш Стефан Стамболов се оказва по-опитен политик и от Бисмарк и успява да преведе кораба на България по най-успешния начин, така че да излезе от кризата не с мокри потури, а с горно вдигната глава.

Аз съм горд с участниците в Илинденско-преображенското въстание са затруднили десет пъти по-голяма и по-добре въоръжена армия.

Аз съм горд с това, че до Балканските война България става най-силната икономика на Балканите.

Аз съм горд с всички победи по време на Балканските войни, спечелени въпреки съюзниците и въпреки всички.

Аз съм горд, че две години след Междусъюзническата война, България смазва всичките си врагове и на практика показва, че е една от Великите сили в Европа.

Горд съм с генерал Иван Колев и неговите кавалеристи, които са защитили честта на България по такъв начин, че и германците са се смаяли.

Аз съм горд с това, че 15 години след Ньойския договор България успява не просто да се изправи на крака, а да стане най-голямата икономика на Балканите. И то по такъв начин, че всичките ни съседи са се насрали и са се принудили да подпишат общ договор срещу нас.

Аз съм горд с това, че българските мюсюлмани са се отърсили от всичките внушения и с Дружба „Родина“ са заявили, че са българи и са се зашлевили тези, които са искали да ги използват в ущърб на България.

Аз съм горд с това, че българския народ е защитил и спасил своите съграждани от еврейски произход.

Аз съм горд с храбростта, с която българските пилоти са смразявали и сразявали враговете по време на Втората световна война (помните ли Списаревски, Неделчо Бончев и Стоян Стоянов).

Аз съм горд с това, че българския народ първи и вдигнал оръжие против комунизма и най-продължително се е борил с него.

Горд съм с още хиляди неща, които моят народ е постигнал.

Горд съм с това, че:
"Син съм на земя прекрасна, син съм на юнашко племе!

Горд съм, но не мразя чуждите.
Не мога да мърся името на България с омраза!

А вие, дето се борите за правото на българите да са били робско племе, вие, които се борите да подчините България и да я държите в чуждо духовно робсто

ВИЙ СТЕ ИДИОТИ!

..........................................................





Гласувай:
5


Вълнообразно


1. pravoisvoboda - Avtor
29.08.2015 08:42
drugi.blog
цитирай
2. appen13 - Вероятно си и много горд, че обитаваш най-бедното и жалко окупационно гау на анти-европейския германски ЕСсср
29.08.2015 13:48
Със сигурност си и МНОГО ГОРД, че си един жалък евро-унтерменш, обитаваш територията на бившата държава България, днешното най-мизерстващо и бедно евро-германско колониално гау на АНТИ-ЕВРОПЕЙСКИЯ германски ЕСсср.
И сигурно те изпълва с гордост, че страната ти е нетен основен износител на евтини проститутки, евтина прислуга и евтина работна ръка за евро-колониалната метрополия.
И си още по-горд вероятно, че са ти назначили да те управлява една НАЕМНА КРИМИНАЛИЗИРАНА И КОРУМПИРАНА туземна колониална администрация, рекрутирана от Берлин и Брюксел измежду най-продажните и неграмотни мутри и мутреси от германския АНТИ-БЪЛГАРСКИ политически проект Герб...
Яка перверзия те гони, драги...Направо диагностична ...
цитирай
3. pravoisvoboda - Алоу, Китаеца!
30.08.2015 01:08
appen13 написа:
Със сигурност си и МНОГО ГОРД, че си един жалък евро-унтерменш, обитаваш територията на бившата държава България, днешното най-мизерстващо и бедно евро-германско колониално гау на АНТИ-ЕВРОПЕЙСКИЯ германски ЕСсср.
И сигурно те изпълва с гордост, че страната ти е нетен основен износител на евтини проститутки, евтина прислуга и евтина работна ръка за евро-колониалната метрополия.
И си още по-горд вероятно, че са ти назначили да те управлява една НАЕМНА КРИМИНАЛИЗИРАНА И КОРУМПИРАНА туземна колониална администрация, рекрутирана от Берлин и Брюксел измежду най-продажните и неграмотни мутри и мутреси от германския АНТИ-БЪЛГАРСКИ политически проект Герб...
Яка перверзия те гони, драги...Направо диагностична ...


Оди мочай на царевична шумка!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pravoisvoboda
Категория: Регионални
Прочетен: 347909
Постинги: 105
Коментари: 389
Гласове: 5241
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031