Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2017 20:04 - Как трябва да се пишат коментари под постинги в блогбеге. 16+
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 7041 Коментари: 33 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  

Инструкция за експлоатация.

 


Да се напише какъвто и да е коментар,не е необходимо да се притежава дори и елементарна грамотност. Това непосилно за мнозина изискване /грамотността/ е убедителната причина коментарите да изглеждат по-интелигентни, отколкото са написалите ги.

Преди да се случи самото коментиране, като задължително действие се изисква безразборно сърфиране по блоговете с цел набелязване на кофти блогърите,  които пишат неправилни постинги и следва да се поставят на местата им, а полагаемите им се места са на нерендосаните дъски на позора.

След като целите и обектите са набелязани, започваме да им създаваме проблеми от психологично и психично естество, за да се досетят, че блогът не е мястото, където биха се чувствали уютно и желани. Но тъй като някои от тях  са тъпи и не могат да разберат това деликатно подканяне, се налага да ги подсетим с по-твърдички методи. Втвърдяването на методите се постига с повишаваща се интензивност на посещенията и отначало употреба на предизвикателни, все още леко заплашителни обидни квалификации съчетани с все още благовидни забележки с цел  корекции на поведението на обекта. Ако и това не помогне и упорития блогър продължи да пише неправилно, си правим още няколко профила / ника, като особено изискано се счита да се ползва ника на упорития обект, като се вкарва някоя и друга буквичка. Пример: неправилен обект с ник- born. Правилен ник на правилния коректор - bornn. Може и така: неправилен :blackpredator, правилен - blackpreddator или 4udovi6teto -  4uidovi6tetto

Ако си решил да преограмотяваш коравоглавия и си допуснал коментари от преждесъществуващия си профил е задължително в профила ти  да са фиксирани само неопределености,а  съдържанието да е празно пространство-вакуум. Като проява на остроумно разнообразие се счита в съответните характеристики на профила да се записват формени глупости от рода на “фърст  леди фрау джулай морнинг” и прочее или професия “пенкилер” и прочее тъпни.

-. 4uidovi6tetto - Аз съм български писател, а Вие, ...

13:44

Аз съм български писател, а Вие , Р... К..., сте рядко лайно.

Чу

4. lilienschwager - Пръц, пръц и

14.11 06:15

Дрис.

9. lilienschwager - Ти си един противен,

17.11 13:16

невъзпитан дъртак.


16. troina - ти си доказан..дебил №1 в сайта..

17.11 15:48

как не те е срам, дядо стефчо ицков!!

още да клечиш на най -високо..


18. milady - neee.. Ich wuerde sagen, bei mir alles ist...

17.11 20:16

Grossartig:)))

mein Herz

meine Augen

meine Brueste

meine Traume

und meinе...Zunge...

prassss, Daddy...

един по голата ..тиква..

/Фърст Лейди Джулия фон...

на майната си...

29. milady - dede,ти ревеш за..п-ва,където идиотъ Бпърдяторът те тапосва,за ужасс на всички..

12:24

Моите нерви са калени в 60- годишни битки с простотията и посредствеността,


........

какво да кажа от моята Височайша камбанария,

личи ти, къде си расъл и пасал..

Фрау Юлия

/ малко са ти 103 минуса на мръсната,грозна..мутра..

Накрая искам да поздравя така забавните си опоненти със следната подобаваща за тяхното ниво песен. Съжалявам, че знакът 16+ няма аналог за предпазване от простащината, иначе бих го добавил за предпазване на нормалните читатели.







Тагове:   майтап,


Гласувай:
27



1. deleted-4udovi6teto - Няма да промениш простака, Борн.
18.11.2017 20:09
Ама бий го с канчето по тиквата, може и да вдене кво му казваш! :-)))
Чу
цитирай
2. 4huddovishteto - Ето го яловият гъз, който се изсра на ...
18.11.2017 20:12
Ето го яловият гъз, който се изсра на метеното:

08:46 - rosiela

Чу
цитирай
3. 4huddovishteto - Ако Копукова беше крава, поне щеше ...
18.11.2017 20:13
Ако Копукова беше крава, поне щеше да дава мляко, да си знае поляната - и да си кендза там.
Пък тя само кендза.
Ни дете, ни паничка млечице на коте.
Само бълвоч.
Чу
цитирай
4. 4huddovishteto - Ама бий го с канчето по тиквата, може ...
18.11.2017 20:14
4udovi6teto написа:
Ама бий го с канчето по тиквата, може и да вдене кво му казваш! :-)))
Чу


Ей, тъпак, да ми ядеш дедовия!
Когато си искам, се помпя и отивам на първа!
Чу
цитирай
5. 4huddovi6teto - Аз съм Чу Да ми ядете оная работа. ...
18.11.2017 20:16
Аз съм Чу
Да ми ядете оная работа.
Аз съм най-великия!!
Валюша, ела да ми духаш!!!!!
Чу
цитирай
6. yotovaa - Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!
18.11.2017 20:17
Идааааа, Валерий!!!!!!!!!!!
цитирай
7. starforlife - Вади,
18.11.2017 20:51
по допирателната, постингите ни са все едно сме се наговорили.
Прочети 2-ри коментар под моя:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/11/18/statistikata-e-neosporima-nauka.1578557
Макар и неизчерпателно - дава отговор на въпроса ти към мен на ЛС.

Приятна вечер!
Наздраве!
цитирай
8. born - Ще се опитам да направя обобщен рекоментар на част от коментарите.
18.11.2017 21:11
Въпреки, че е безпредметно. Простакът си остава простак и единствения начин да му въздействаш е ... по канчето.
цитирай
9. анонимен - Вторият и третият коментар са от ...
18.11.2017 21:15
Вторият и третият коментар са от истинското чучело, нищо че ги е писал хейтър.


Е, кой е тогава простакът??
цитирай
10. born - Вторият и третият коментар са от ...
18.11.2017 21:33
blackocean написа:
Вторият и третият коментар са от истинското чучело, нищо че ги е писал хейтър.


Е, кой е тогава простакът??

Добре, но теб какво те дразни , при положение, че тези коментари са изпросени ? Всяко нещо си има граници и в този смисъл поне аз се старая да не съм груб, ако даден коментар не ми харесва. И другото е, че тук действа принципа на пружината- засягат те веднъж-два-три пъти, търпилото ти се изчерпва и... А за да реагираш и те разберат тези, които обиждат е необходимо да връщаш същите камъни , с които те замерят.
цитирай
11. vaquero - born,
18.11.2017 22:15
Похвално е, че има будни и съвестни граждани, които да бдят за правилното списване на Блог.бг. Намирам дейността им за благородна и полезна за обществото. Коментарите им са натурални и взети от живия живот. Тези блогъри са представители на 80 % от нацията и мнението им трябва да се уважава.
цитирай
12. born - Похвално е, че има будни и съвестни ...
18.11.2017 23:11
vaquero написа:
Похвално е, че има будни и съвестни граждани, които да бдят за правилното списване на Блог.бг. Намирам дейността им за благородна и полезна за обществото. Коментарите им са натурални и взети от живия живот. Тези блогъри са представители на 80 % от нацията и мнението им трябва да се уважава.

Уважавам сарказма ти, но в блога те не са толкова много /като не броим фалшивите им профили/. В блога пишат доста стойностни хора и не е редно неколцина комплексари и неудачници да отравят атмосферата.
цитирай
13. kvg55 - born,
18.11.2017 23:42
Само с присмех могат да бъдат поставени на мястото им.
цитирай
14. born - Само с присмех могат да бъдат пос...
18.11.2017 23:55
kvg55 написа:
Само с присмех могат да бъдат поставени на мястото им.

Май си прав , но както се казва - и "со малце кютек".
цитирай
15. getmans1 - Просто си лъжеш Борн, което е типично за един Тартюфел!
18.11.2017 23:56
born написа:
blackocean написа:


Добре, но теб какво те дразни , при положение, че тези коментари са изпросени ? Всяко нещо си има граници и в този смисъл поне аз се старая да не съм груб, ако даден коментар не ми харесва. И другото е, че тук действа принципа на пружината- засягат те веднъж-два-три пъти, търпилото ти се изчерпва и... А за да реагираш и те разберат тези, които обиждат е необходимо да връщаш същите камъни , с които те замерят.

цитирай
16. lilienschwager - Старата песен на нов глас:
19.11.2017 06:00
Простакът вика: "Дръжте простака!"
цитирай
17. 4u4olina - Ако тук имаше модерация на място, ...
19.11.2017 08:56
Ако тук имаше модерация на място, заради десетки и стотици гнусотии като тая влечугото чу щеше да е изхвърлено.

12. 4udovi6teto - Ех, чичовото, бях пръв тази сутрин, ...
16:19
pvdaskalov написа:
Ех, чичовото, бях пръв тази сутрин, но не коментирах, макар да харесах стихотворението ти. Даже в гръб личи, че момичето е хубавко, но ме стреснаха дългите й крака. Заради тях някакъв тутманик ти е пльоснал червен палец. Не съм аз!
Трябва да снимаш и ми покажеш седмата пейка. Ще направя същата да гледаш от нея паметника на Ботев и Юмрука.
Бъди здрав, все така продуктивен и от нищо да не ти пука.
П и е р, твой чичо за кашмер, според някой и друг лицемер... Боже мой, какви нещастни рими ми дойдоха на акъла...

Гнусният палец е от яловицата бездетка, Чичо Пепи, тя всяка сутрин, преди да си подмие увисналия гъз, излиза под изсъхналия си бор в Симеоново да се изсере, а край нея вони.
Чу
цитирай
18. 4u4olina - Ама бий го с канчето по тиквата, може ...
19.11.2017 08:58
4udovi6teto написа:
Ама бий го с канчето по тиквата, може и да вдене кво му казваш! :-)))
Чу



ти си най вонящото лайно в блога
червей
цитирай
19. born - Като обобщение на прочетеното в по-голямата част от коментарите до тук,
19.11.2017 10:08
се изкушавам да цитирам една епиграма със заглавие : "Похвално слово" :
"Докога над страната ни бащина,
ще вилней тази страшна простащина !"
цитирай
20. milady - може ли да се поправя ..Дебилът Го те поставя..с 20 плюса..
19.11.2017 10:11
29. milady - dede,ти ревеш за..п-ва,където
идиотъ Бпърдяторът те тапосва,за ужасс на всички..

12:24

Моите нерви са калени в 60- годишни битки с простотията и посредствеността,


........

какво да кажа от моята Височайша камбанария,

личи ти, къде си расъл и пасал..

Фрау Юлия

/ малко са ти 103 минуса на мръсната,грозна..мутра..
цитирай
21. pvdaskalov - * 1 *
19.11.2017 12:33
Чувството за безнаказаност вилнее из Блог.бг. Впрочем, така е и в страната ни. И какъв е резултатът? Повярвайте, става ми мъчно, когато се изкилифещва (изкривява от неумение) родният език.
Някои твърдят, че Блог.бг е за забавление. Но нима грозното, сакатото, безплодното, бедната фантазия, грубостта, необоснованите твърдения, бедният речник, неуважение към съблогърите, грандоманията, хвалбите, че си най-големия спец по даден въпрос и т.н., и т.н., лъхащи от някои зле премерени коментари, заслужават адмирации?
Животът извън Блог.бг е достатъчно труден и нервен. Защо Блог.бг да не е оазис за интелигентните?!
Ще припомня една епиграма, която покрива ситуацията тук. За съжаление, прочетох я и я запомних преди може би половин век, но или не е имала подпис, или не съм запомнил автора:
"Пчелата
поканила мухата
на сладка медовина.
Мухата
за отплата
нацвъкала пчелина."
От моя гледна точка имитирането на чужди никове си е паракселанс престъпление, също и отправянето на обиди към роднини на блогъри.
Признавам, и аз съм пресолявал отговори към коментиращите мои постинги, както е постъпвал и Валери Станков, но когато разни навлеци те извадят от равновесие с лъжи и обиди , какво - да ги съдиш? Толкова е кратък нашият живот, защо трябва да го вгорчаваме?!
Поздрави за домакина на този постинг и за коментаторите му.
П и е р
цитирай
22. pvvdaskalov - Това нали е блогът на Валери? М...
19.11.2017 13:00
Това нали е блогът на Валери?
Малко съм задрямал и днес не съм го цалунал по дупето!

Жив да си ми, чичовото!
Пиер
цитирай
23. planinitenabulgaria - Напълно навременно сезирване на пишещите коментарии!
19.11.2017 14:11
Така трябва да се пишат коментарии, а не както напр. аз до сега сторвах това.
Дъсъибъвглъвътъпростъ.....
цитирай
24. born - Така трябва да се пишат коментарии, ...
19.11.2017 17:52
planinitenabulgaria написа:
Така трябва да се пишат коментарии, а не както напр. аз до сега сторвах това.
Дъсъибъвглъвътъпростъ.....

Последният абзац на коментара Ви показва едно изключително отговорно и правилно решение, плод на размисли вследствие прочитането на така ценния и съдържателен постинг на младия ти колега по блог. Ето, така трябва - самокритично ! Аз като по-млад и неопитен от Вас, товаришч Костя, достигнах до мъдростта, непостижима според Вас за младостта. "Старостта не е порок, а - урок. "
цитирай
25. born - Това нали е блогът на Валери? М...
19.11.2017 17:56
анонимен написа:
Това нали е блогът на Валери?
Малко съм задрямал и днес не съм го цалунал по дупето!
Жив да си ми, чичовото!
Пиер

Как можа да пропуснеш досега да си покажеш простотията - точно преди малко си мислех за твоята липса в примерите, които посочих в постинга. Моля коленопреклонно за извинение. Подготвям пълен списък на най-големите простаци и обещавам да те поставя на челно място в класацията.
цитирай
26. born - Благодаря за вниманието, Приятелю !
19.11.2017 18:05
pvdaskalov написа:
Чувството за безнаказаност вилнее из Блог.бг. Впрочем, така е и в страната ни. И какъв е резултатът? Повярвайте, става ми мъчно, когато се изкилифещва (изкривява от неумение) родният език.
Някои твърдят, че Блог.бг е за забавление. Но нима грозното, сакатото, безплодното, бедната фантазия, грубостта, необоснованите твърдения, бедният речник, неуважение към съблогърите, грандоманията, хвалбите, че си най-големия спец по даден въпрос и т.н., и т.н., лъхащи от някои зле премерени коментари, заслужават адмирации?
Животът извън Блог.бг е достатъчно труден и нервен. Защо Блог.бг да не е оазис за интелигентните?!
Ще припомня една епиграма, която покрива ситуацията тук. За съжаление, прочетох я и я запомних преди може би половин век, но или не е имала подпис, или не съм запомнил автора:
"Пчелата
поканила мухата
на сладка медовина.
Мухата
за отплата
нацвъкала пчелина."
От моя гледна точка имитирането на чужди никове си е паракселанс престъпление, също и отправянето на обиди към роднини на блогъри.
Признавам, и аз съм пресолявал отговори към коментиращите мои постинги, както е постъпвал и Валери Станков, но когато разни навлеци те извадят от равновесие с лъжи и обиди , какво - да ги съдиш? Толкова е кратък нашият живот, защо трябва да го вгорчаваме?!
Поздрави за домакина на този постинг и за коментаторите му.
П и е р

Стихът, който си постнал в коментара си, е съвсем на място по отношение навлеците, които и сега вземат преобладаващо участие в дебата.
цитирай
27. born - Да поправя пропуска в списъка на простаците :
19.11.2017 18:09
Неправилен ник : pvdaskalov
Много правилен ник : pvvdaskalov
цитирай
28. born - Никой още не ми е благодарил за така съдържателната песен и нейния 4-ти куплет, в който домакинята приветства гостите /неканените/:
19.11.2017 18:20
"Добре дОшли гости,
аз пък да ви кажа-
нямате ли срама
..........................!"
цитирай
29. yootova - нали задникът ми е красив?
19.11.2017 18:36
нали задникът ми е красив?
цитирай
30. born - нали задникът ми е красив? Виж...
19.11.2017 19:07
анонимен написа:
нали задникът ми е красив?

Виждам, че на няколко места вече задаваш този така съществен въпрос. Успокой се - и да е красив, и да не е красив, задникът си е задник - нищо повече.
цитирай
31. zax - Всичко написано е от наръчника за ...
19.11.2017 19:35
Всичко написано е от наръчника за начин поведение при отбрана на псевдо-кошера, което не е писаното четиво от създателите и "първите" тестери, на този сайт - радиолюбителите.
Тук няма нито един от вас който да се легитимира с позивната си. НИКОЙ!!!
Жалки и извратени до неузнаваемост подобния на създателите си.

:)))... визирам само никове без име. Те и другите са фиктивни.
цитирай
32. анонимен - Мамка ви мръсна!!!!!! Ще съдя ...
19.11.2017 19:35
Мамка ви мръсна!!!!!!

Ще съдя Инвестор.
Ето вижте, три мои клонинга.
!!
АЗ СЪМ ЧУ!!!!!!
цитирай
33. анонимен - нали задникът ми е красив? И ...
19.11.2017 19:37
анонимен написа:
нали задникът ми е красив?


И циците също, Валюша.
Чу
цитирай
34. born - Всичко написано е от наръчника за ...
19.11.2017 21:48
zax написа:
Всичко написано е от наръчника за начин поведение при отбрана на псевдо-кошера, което не е писаното четиво от създателите и "първите" тестери, на този сайт - радиолюбителите.
Тук няма нито един от вас който да се легитимира с позивната си. НИКОЙ!!!
Жалки и извратени до неузнаваемост подобния на създателите си.

:)))... визирам само никове без име. Те и другите са фиктивни.

Не виждам смисъл в създаването на множество никове освен с търговска цел или умопомрачение. Характерно за индивиди с неустойчива, комплексарска психика. Според мен голямото множество профили са реални и зад тях стоят реални хора - нищо че част от тях са с псевдоними.
Що се отнася до реални блогъри с няколко ника, това просто може да е заради някаква все пак предпазливост, стига да не е заради психически разстройства. Защото когато тези няколко ника си коментират и общуват един с друг , това вече е убедителен признак за умствен проблем.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4601209
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031